21 Tem 2009

BAYAT EKMEKTEN PİZZALAR

Bayat ekmekleri değerlendirmek için güzel bi tarif .arzu ettiğiniz her türlü malzemeyi koyabilirsiniz.benim elimde sucuk ve sivribiber vardı bu yüzden biraz renksiz çıktı resimim resmine bakıp aldanmayın çok lezzetli oluyor:D

MALZEMELER
bayat ekmek
domates
sivri biber
çeşitli kahvaltılıklar(sucuk,salam,sosis,kaşar hangisi varsa)
1 adet ymurta
sıvı yağ
arzu edilen bahartlar
tuz

HAZIRLANIŞI
bayat ekmekler dilimlenir ve yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dizlir
domatesler kabukları soyularak bir kaba rendelenir
içine 1 adet yumurta kırılır
arzuya göre birmiktar sıvı yağ ilave edilir,tuzu ve bahartatları da konulduktan sonra karıştırılır.
bu karışımla ekmek dilimleri tamamen ıslatılır ve arzuya göre istenilen malzemeler ekmeğin üzerine dizilir.eğer kaşar resndesi eklemek isterseniz sucuklar kızarnca fırını kapttıktan sonra kaşarları ilave edin tekrar fırına sürün fırının ısısında eriyene kadar bekleyin.
turbo fırında 15 dk da pişyor eğer fırınınızın ızgarası varsa sadece ızgarayı çalıştırıp 5 dk da pişirebilirsiniz afiyet olsun

4 YoRuM:

betül dedi ki...

kahvaltıda ne yapacağımı düşünmek benim için çok can sıkıcı özellikle pazar günleri...bayat ekmeklerin değerlendirilmesi konusunda güzel bir tarif hemen denicem tşkkrler

MeLeK dedi ki...

denedikten sonraki yorumlarınızı bekliyorum teşekkürler

elif dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
elif dedi ki...

bayat ekmekleri değerlendirmek için güzel ve lezzetli bir tarif teşekkür ederim. başka tariflerinizide bekliyorum ...

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok değerli
lütfen yorum bırakın:D