17 Tem 2009

TRUFF


Bu truff ın tarifini severek takip ettiğim burçinin denemeleri nden aldımhttp://www.burcinindenemeleri.com/.ben yaparken ölçülerin tam yarısını kullandım
sadece denemek istiyorum diyorsanız öylede yapabilirsiniz.ama ben çoook yemek istiyorum diyorsanız buyrun tarifi aynen yazıyorum...

Gerekli Malzemeler : (Yaklaşık 70-80 Ad. için)

• 400 ml sıvı krema
• 300 gr bitter çikolata
• 200 gr fildişi kuvertür çikolata(Aslında sütlü çikolata ile hazırlamak istiyordum ama evde kalmamış. Bitterin keskin tadını biraz yumuşatmak için beyaz çikolata da kullandım)
• 8 dilim kakaolu kek (bir gece önce pişirdiğim keki kullandım)
• 1 su bardağı iri dövülmüş ceviz

Üzeri için :

• Kakao
• Toz fıstık
• Hindistan cevizi
• fındık

YAPILIŞI

1. Kremayı derin bir tencerede ocağa alıp kaynama noktasına gelince altını kapatıyoruz veya ateşi çok kısığa alıp küçük parçalara böldüğümüz çikolatayı ilave ederek tamamen eriyene kadar karıştırıyoruz.2. Ufalanmış kek ve cevizleri de parça parça ilave edip karıştırmaya devam ediyoruz.3. 7-8 saat buzdolabında beklettikten sonra tatlı kaşığı yardımı ile karışımdan bir parça alıp avucumuzda yuvarlayıp dilediğimiz süsleme malzemesine buluyoruz.Trufflerimiz hazır. Afiyet olsun...

0 YoRuM:

Yorum Gönder

yorumlarınız benim için çok değerli
lütfen yorum bırakın:D